Telefonní ústředna pro dispečinky TAXI

Trápí Vaši taxislužbu nízká propustnost telefonních linek? Chcete efektivně předávat hovory do front volajících uživatelů? Chcete mít možnost zálohování nahrávek telefonních hovorů s Vašimi klienty pro případ reklamace či kontroly dispečinku? Chcete telefonní čísla volajících přirazovat ke konkrétním zakázkám?

Pokud jste si alespoň na jednu z otázek odpověděli ano, telefonní ústředna integrovaná do GPSdispečinku Vám nesmí chybět a ušetří Vám spoustu práce.

Při relizaci každého telefonního hovoru je k zakázce přirazeno telefonní číslo, to pak dále může sloužit jako cíl pro SMS s notifikací o přidělení a přistavení vozidla.

Telefonní ústředna disponuje následujícími funkcemi:

  • management více dispečerů - možnost logického uspořádání přijímání hovorů
  • tvorba seznamů VIP telefonních čísel - spojí se dříve
  • tvorba blacklistu - nedovolají se vůbec na základě minulé špatné zkušenosti
  • možnost rozdělení práce mezi více dispečerů dle požadovaných parametrů
  • třídění hovorů mezi pobočkové dispečery dle historie objednávek z konkrétního telefonního čísla, bez ohledu na to, na kterou pobočku zákazník volá
  • zkrácení čekací doby na spojení s dispečerem
  • možnost připojení modulu Volá hospodský ve spolupráci s modulem Obchodní zástupce